• Zwroty i reklamacje

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: mailowo: sklep@ezoo.com.pl, lub telefonicznie nr tel. 605 194 330 w godz. 9-17 od pon-pt.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (druk poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
BĘDĄ PAŃSTWO MUSIELI PONIEŚĆ BEZPOŚREDNIE KOSZTY ZWROTU ZAMÓWIENIA:


Zwroty proszę kierować na adres: Zoohurt, Kijewo 40, magazyn J, 63-000 Kijewo


Reklamacje są przyjmowane wyłącznie drogą mailową na adres:
sklep@ezoo.com.pl, tel. 605 194 330
2. Reklamacja musi zawierać opis, zdjęcie uszkodzonego produktu oraz protokół
szkody podpisany przez kuriera.
3. Jeżeli Dostawca uzna zasadność reklamacji wówczas towar zostanie
wymieniony na nowy lub zostanie zwrócona wartość towaru.


ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od
niej odstąpić bez podawania przyczyny.
2. Klient zobowiązany jest zwrócić towar bezpośrednio na adres
Zoohurt Sp. z o.o, Kijewo 40, Magazyn J, 63-000 Środa Wlkp. wraz
z załączonym formularzem zwrotu i numerem zamówienia. 
3. Zwracany towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny,
a produkt będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił śladów używania.
4.Sklep  zwraca środki na konto Klienta.



FORMULARZzwrot-towaru-1.jpg